View unanswered posts | View active topics It is currently 2017 Dec 11, 6:01 am



Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2
1974 Vaz 2103 Fiat 2.0 20V engine 
Author Message
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 3:22 pm
Posts: 252
Location: Kaunas
Fenderiu nededi???

_________________
NOM NOM NOM


2016 Mar 10, 3:29 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 09, 10:12 pm
Posts: 99
nu man biski dropo ir fitmento truko, buvau priejas realiai apziuret per CnG :D


2016 Mar 15, 7:54 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
praeitą sezoną jau buvo visiškas maximumas su dropu, nes su tais slickais daugiau nebuvo įmanoma, bet šį sezona pakeisim padangas ir pataisysim situaciją ;)


2016 Mar 17, 8:41 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
Jau labai senai čia kanors atnaujinau todėl manau jau galima biški papasakoti, kas nuveikta. Bandysiu trumpai o kaip gausis nežinau:D Nuo praeitų metų žigulys pasikeitė, tiksliau matomų pakeitimų kaip ir neįvyko :D pakeisti priekiniai sparnai, perdažyti. Paskui visą žiemą prastovėjo nejudinamas, kažkaip nebebuvo noro prie jo dirbti, tačiau atėjus pavasariuj pradėtas judinti ir nuspręsta tvarkyti variklio skyrių, nes numirė sankaba o ir šeip norėjosi daugiau galios. Todėl paskaičiavus nuspręsta nevargti su žigulio varikliu, o ieškoti kažko įdomiau. Todėl visai netyčia rąsta ir nuspręsta dėti fiato 2,0 5cilindrų variklį.

Nupirkta fiat marea, su mirusiu kėbulu, bet dar gyvu varikliu. Ir pradėta lupti lauk, tai kas bus reikalinga, variklis, pravotkė, kuro linijos, pėdalai ir t.t..

Image

Image

Image

Image

Image

Image


2016 Jul 14, 7:06 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
Tada atėjo žigulio eilė.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

išsilupus ir žigulio variklį pradėjus žiūrėti kas ir kaip turėtų susijungti, kiek ir kokių perėjimų reikės, buvau smarkei nustebintas, kad paėmus fiato sankabos diskelį ir pabandžius uždėti ant žigulio dėžės jis ten puikei tiko. Pasirodo žigulio ir šito fiato sankabos šlicai visiškai vienodi. Tada pradėta taikyti žigulio dėžė ir tada daaar didesnis nustebimas kai žigulio dėžė bolt on prisisuko prie fiato variklio (greatsuccessmotherfacker) :D tada ant smūgio paleidus biški bulgariškų hitų prašlifuotas žigulio kožukas kad tilptų fiato smagratis, nes biški kliuvo. Ir tadaaam variklis jau su dėže, tinka netgi išminamas guolis ir fiato starteris.


2016 Jul 14, 7:19 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
toliau prasidėjo ne tokie greiti ir lengvi darbai.
Karterio matavimai ir pjaustymai.
Image

Image

Image

tada pradėta žaisti su variklio tvirtinimais, variklio pagalvėm, išmetimo kolektorium ir dar daug visokių smulkmenų...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

nors taip gal ir neatrodo, bet daaaug darbo pareikalavo ir pravotkė. :x

Image

Image

na ir viską sukrovus galutinis vaizdas gavosi maždaug tooks.
Image


Last edited by momas on 2017 Aug 04, 4:31 pm, edited 1 time in total.



2016 Jul 14, 7:32 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
Ir pirmas garsas :)
https://youtu.be/lF2NetSv87s


2016 Jul 14, 7:41 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 183
Location: Kaunas
Super

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


Last edited by Giedrius.S on 2017 Aug 20, 9:24 pm, edited 1 time in total.



2016 Jul 15, 12:50 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 521
Sauniai cia pavarete. Tavo apsisprendimas deti implanta man puikiai suprantamas ir finansiniu poziuriu visiskai pateisinamas, bet TA, draudimo problemos ivykio metu (imu blogiausia varianta) ir t.t labai jau nubaido bent jau mane nuo tokiu issukiu, todel kazkaip ir tampausi su tuo kas yra :)
Bet gryztant prie tavo padaryto darbo, spaudziu desne. Del dezes varpo atitikmenu diskutavom senam forume. Kaip paprasta nusukus varpa Fiato dezes uzdeti Zigulini ir atvirksciai, bet lieteme tik RWD modelius konkreciau 131 132 ir Argenta, tai kiek matau ir tolimesni modeliai pasirodo labai panasus.

Kas liecia sankaba, gal netycia ismatavai diskeli? Klasikos vienas is upgreidu yra is 200mm i 215mm. Kol kas zinau, kad setas eina ant kai kuriu nivu ir shevi nivu.

Ansciau su draugais juokaudavom kad penktas cilindras dirba tik ant garso. Lauksium stendo parodymu kad tai paneigti siuo atveju :)


2016 Jul 15, 8:21 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
Na dėl technikinių ir visų kitų reikalų kažkaip nesuku perdaug galvos, juk ne kasdienė mašina.
Dėl sankabos negarantuoju, bet man atrodo fiato 228mm.
O dėl to penkto cilindro garso tai čia labai daug lėmė kai buvo renkamasi ką dėti:D


2016 Jul 16, 5:54 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 9:07 am
Posts: 44
Žiūriu žiūriu į variklio tvirtinimus. Man rodos buvo galima pagaminti variklio tvirtinimus, kad pagalvės įsistatytų į originalias vietas. Visai nereikėjo virinti dar papildomai ant lonžeronų. Kodėl buvo pasirinktas toks sprendimas?


2016 Jul 16, 6:52 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
Pagalves daryti orginaliose vietose būtų nelabai išėję, nes maišytų išmetimo kolektorius ir svorio centras gautūsi labai stiprei priekyje.


2016 Jul 17, 5:56 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 50
Viskas nice, bet variklio tvirtinimas ant lonžerono nekoks sprendimas, ta "traversa" ten ne šeipsau, o būtent laiko labai daug krūvio, lonžeronai tie pradės trūkinėti labai greitai.


2016 Jul 27, 4:00 pm
Profile

Joined: 2015 Nov 10, 9:41 pm
Posts: 65
Ideja gera!


2016 Aug 19, 2:19 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
Sveiki, senai čia kažką berašiau, tai ta proga naujų foto ir darbų.
Po praeito sezono motoro bandymų ir test draiv'ų išlindo keletas problemų kurias per žiemą bandžiau sutvarkyti.
Praeitą vasarą buvo bėdų su aušinimu, dėl ko variklis porą kartų stiprei užkaito ir pradėjo dūminti bei pačiam sezono gale pradėjo skleisti nelabai gražius garsus. Todėl buvo išimtas ir pilnai perrinktas, rasti sudilę velenukai ir vieno švaistiklio indeklai pavelti.
Kadangi jau motoras išardytas tai nuspręsta ir viską išvalyti, kad nebūtų apsišikęs tepalais ir t.t...
taigi mažiau šnekų daugiau vaizdų!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kadangi motoras švarus gražus, nuspręsta sutvarkyti ir variklio skyrių nes ten dar baisiau...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

na ir galutinis vaizdas viską surinkus po kapotu maždaug toks.

Image

Image

Image

Image


sudėtos rastafkės 2,5cm
Image

Image


nauja kuro pompa, nes su kuru problemų buvo.
Image

Image


prie to pačio suvirintas reduktorius.
Image

Image

finish
Image


2017 Aug 04, 4:28 pm
Profile
User avatar

Joined: 2016 Nov 29, 11:45 am
Posts: 52
:shock: grožis


2017 Aug 04, 10:27 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 50
O kaip issprenden variklio "ventiliacija" i salona? Pafotkink is vidaus :)


2017 Aug 05, 9:32 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
kolkas nieko nesprendėm, šildo kojas :D


2017 Aug 09, 7:20 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 10, 8:29 pm
Posts: 53
Mažai čia veiksmo todėl nusprendžiau, įkelti keletą foto iš šios vasaros. Sezono uždarymo video gale :D susitiksim kitais metais ;)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

https://youtu.be/FE7LBUiU52I


2017 Oct 26, 6:49 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.