View unanswered posts | View active topics It is currently 2018 Dec 10, 4:37 am



Reply to topic  [ 25 posts ] 
Reikia patarimo dėl variklio 
Author Message

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Sveiki kolegos,
Turiu Nivą 21214, variklis 1.7 mono įpurškimas, pastebėjau kad pavažiavus ilgesnį laiką didesnėmis apsukomis, laisvomis apsukomis mirksi spaudimo lemputė prie 700 apsisukimų prie 900 užgesta ( prie 100000 km prabėgimo to nebuvo). Važinėjant po miestą nemirksi spaudimo lemputė, tepalo norma ir keičiu pusiau sintetiniu kas 3500-5000 km. Automobilis skirtas bekelei, todėl kilometrai su palėtinta pavara ir didelėmis apsukomis miške nuolatinė būsena. Meta dūma, pilkšvą, valgo tepalą, nuo normos po poros tūkstančių km nesiekia ir minimumo, norėčiau patikimai susitvarkyti todėl ir kapitalinis variklio negazdina (labiau gazdina prasta dalių kokybė), Niva pravažiavus 112000 km. Prašau patarimo ladistų, kaip elgtis? Jei jau daryti kapitalinį norėtusi ir išpausti daugiau galios. Tad nepagailėkite savo žinių. Dėkui.
Saulius


2016 Mar 07, 9:21 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
Sveikai sugryzes :)

Tavo atveju patikrinciau pradziai telapo slegi su mechnainiu davikliu, gal pradejo bludinti esamas.

Jei gerai prisimenu pagal knyga lempute migtelna kuomet slegis pasidaro mazesnis nei 0.3-0.45kg/cm2. Bet gali but ir redukcinis tepalo pompos klapanas. Ar apsukos yra tolygios ir ne per zemos? Karterio netrinktelejei kur gerai ir nebuvo galimybes kad butum nulauzes tepalo siurblio tepalo paemimo trakto?
Kokios tepalo sanaudos atsizvelgiant i kilometraza gal jau indeklai girdisi?

Pagal tavo kilometraza ir naudojima jau butu sveika atlikti kapitalini, ypac jei sakai kad jau valgo tepala. Del galingumo didinimo tai visko pradzia galva ir velenelis. Detales gali pirkti uzsienietiskus analogus Vaz detalems.


2016 Mar 07, 10:14 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Sveikas kolega :) dar ir dabar geru žodžiu tave miniu prisiminus tavo pagalbą mano Nivos ligai pašalinti :)
Pas mane yra du davikliai tepalo, vienas panelėje tik lemputė (orginaliai pas nivą taip) antras mechaninis pastatytas papildomai nuo 6 žigulio. Abi lemputės tiek panelėje tiek mechaniniam mirksi sinchroniškai, vadinasi kad daviklis kaltas, atkrenta. Pataisyk jei neteisingai mastau, jei būčiau nulauźes tepalo siurblio paėmimo traktą, tai lemputė mirksėtų ir mieste važinėjant prie laisvų sūkių? Dabar tik mirksi po ilgesnio važiavimo dideliais sūkiais, laisvuose sūkiuose. Pvz. Pas mane yra 4 pavarų dėžė su 1 žigulio reduktoriais (dėl galios santykio bekelėj) važiuojant kokia 20 km ant 100 km/h apsukos variklio arti 4000, ir kai reikia sustoti po šio maratono laisvuose sūkiuose mirksi lemputės tepalo slėgio jau prie 700 apsisukimų (apsukos tolygios, nešokinėja) prie 900 sūkių užgęsta. Tačiau mieste malantis kiek nori prie 700 sūkių nemirksi. Kaip ir minėjau, tepalą valgo, kas 2000 km apie litrą.
Kadangi esu fanas iki panagių Nivos, tad noriu kuo geresnės kokybės dalių. Kaip minėjau esu nusiteikes kapitaliniam remontui varikliui. Tik bėda ta, kad noriu susikomplektuoti dalis, nes puse metų be Nivos man būtų per daug kančios :)
Tad konkretizuoju savo norus. Noriu pasidaryti variklį kaip laikroduką, galingesnį kiek įmanoma nenukenčiant ilgamžiškumui. Variantas kad variklis laikys 5000 ar 10000 kilometrų, manęs nedomina. Patarkit nuo ko pradėti prašau. Ką komplektuoti? Taip pat turiu norą bet patirties varikliuose minimumas, ko gero reikėtų atrasti žmogų kiek išprotėjusi žiguliuose, kad apie juos išmanytų puikiai, ir surinktų man variklį. Daug parašiau, bet esmę gal suprasit. Miestas Kaunas.


2016 Mar 07, 11:11 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
Yra viena beda. Davikli kuri nuo 2106 isukai jis nera mechaninis. Mechanine gauge tik vizualiai panasi i ta pacia is 2106, tik i ja tiesiai is bloko sukasi tepalo padavimo vamzdis. Tokios gauges stovi daugiau maziau visoj senoj sunkesnei technikoj ir rodos UAZ'e (Galiu klysti del UAZ senokai ten nebuvau lindes) Jei tau neskubu, koki momenta uztaikius Kaune uzlekciau su ta gauge ir patikrintume, tik tas laikas nera aiskus. Toki reikala gali ir pats greitai susimeistrauti nusipirkes gabala vamzdzio gauge ir reikimo sriegio jungtis.

2000km 1L tepalo jau yra nemazai. Nuluzus tepalo paemimo traktui ir sumazejus tepalo lygiui naturalu kad pradeda mirkcioti lempute nes tiesiog fiziskai jo nera uztektinai.


2016 Mar 08, 12:04 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
Norint galios nebus resurso. Tau reik standarto su kokiais geros firmos stumais mahle ir ziedais nestandantiniu veleneliu galva pamodifikuot simboliskai ir visi kiti surinkimo niuansai balansavimai t.t. meistru ant lietuvos tikrai yra. O del to slegio mirksejimo tai ilgai dar mirkset gali zego variklis. Bet gal geriau netempkk jei neeori alkunes tvarkyt labai stipriai :D ai dar gali buti kad pavargsta tas dacykas ar siuksle kokia pakemsa ji ir ilga laika varant padurniuoja jis


2016 Mar 08, 8:30 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
Ka as zinau, tai uzsienio nivistai, susitvarko galvos kanalus ir deda ne piktus velenus, nors daugelis su tuo paciu standartu vaziuoja, vien del resurso. Labiau chebra koncentruojasi i vaziuokles ir diferencialus 4.78.
Kapitalini su savo gabumais tikrai pasidarysi pats, o irankius kuriuos isigysi prasivers kitam kartui nes tu cia jau iklimpai :) ir greitai neisikrapstysi.

ps: Tema apie Niva teks vel susikurti, nes viskas is senojo forumo yra dinge su viskam.


2016 Mar 08, 11:19 am
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Na taip, man reikalyngas variklio resursas max. Tad jei galios paieškos lygios mažesniam resursui, man netinka. Tada reiks tik max kokybiškas dalis ieškotis.
Temą sukursiu automobilio pakartotinai. Tik forumo narių auto ar klubo narių auto kategorijoje nežinau :)


2016 Mar 08, 3:08 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
Mikas123 wrote:
Na taip, man reikalyngas variklio resursas max. Tad jei galios paieškos lygios mažesniam resursui, man netinka. Tada reiks tik max kokybiškas dalis ieškotis.
Temą sukursiu automobilio pakartotinai. Tik forumo narių auto ar klubo narių auto kategorijoje nežinau :)


Tamsta kiek zinau pareiskimas tavo priimtas buvo ;)


2016 Mar 08, 5:37 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Pasimatavau šiandien savo Nivos kompresiją, variklis 1.7 mono įpurškimas, vožtuvai neruguliuoti jau ne mažiau kaip 15 000 km. (Žinau, labai blogai).
I- 9.4
II- 10.2
III- 10.2
IV- 9.7
Pirmą cilindrą įvardinau toliausias nuo vairuotojo tikriausiai taip ir yra :). Matavau kompresiją darbinėje normalioje variklio temperatūroje, nuspaudus ekseleratorių iki galo sukant starteri 8 sekundes.
Kaip suprantu varikliukas jau prašosi remonto. Nes kiek skaičiau, minimali normali dar kompresija yra 10 bar. Skirtumas ne daugiau kaip 1 bar tarp cilindrų. Na tiek skirtumas dar nesiekia, bet I ir IV cilindras jau peržengė saugią zoną.
Kaip suprantu jau kapitalinis variklio remontas reikalyngas?
Taip pat pastebėjau kad trečio cilindro žvakė juoda, kitos rudos, ką apie tai sako žvakės? Vožtuvų tarpeliai kalti? Tepalą variklis valgo 1 ltr=2000km.
Pridedu žvakių nuotraukos nuorodą ( iš kairės į dešinę I-IV cilindro žvakės) beje žvakių sriegis matosi tepaluotas, ar tai gerai?
http://i.imesk.net/upload/images/O60K4.jpg


2016 Mar 10, 11:50 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
Nu taip, mazokai bet dar vaziuoji :) Jeigu nedumina ir kuriasi dar pasivazinesi bet dilimas jau yra didelis su tokiu tepalo praradimu.
Jei gerai iziuriu tai visu zvakiu sriegiai irgi tepaluoti (voztuvu gumelem jau irgi atejas metas) o ant tos kur juoda panasu i degusi tepala. Kokia kompresija buvo sitam cilindre? Beja pas tave voztuvai reguliojasi su hidrokompensatoriais gal?
Geriau pagalvojus motoras vis gi sau, o varzyboms reikia kaip ir patikimo tai gal vertetu rimtai pasvarstyti apie kapitalini arba tiesiog kita motora. Kitas motoras vaziuotu pakol sitam vyktu kapitaliniai darbai ir taip ratu. Nebuvai apie toki varianta pagalvojas?


2016 Mar 10, 12:23 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Apie kitą motorą pakaitinį nepagalvojau, bet mintis liuks.
Dabar apie šį motorą:
Kol neišdraskysiu nežinau kokie man reikalingi stumuokliai? Nes ant bolo raidės iškaltos? Ką galėčiau kapitaliniui variklio jau dabar susipirkinėti? Vožtuvai kokie gersni pirkti? Vožtuvų lizdai? Spyruoklės vožtuvų? Velenėlis, standartas ar koks geresnis yra? O gal kas tinka iš litlados? Pvz grandinė? Slopintuvas? Įtempėjas grandinės? Tarpinės bloko, standartas? Darant kapitalinį reik keisti tepalo siurblį? Restauruoti?
Klausimų daug, tiesiog nežinau nuo ko pradėti kaupti dalis :) patarkit kolektyvas, noriu kuo didesnio motoro resurso.


2016 Mar 10, 5:16 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
As sakyciau zerti viska ant stalo. Tikrint pagal dydzius. Ivertinti issidevejima ir keisti. Jei dalis bus nauja nereiskia kad ji bus gera :).
Stumus zinosi kokius naudoti tik ismataves bloko isdilima, gali uztekt tik nauju ziedu ir honingavimo. O gali tekti ir i kita matmeni grezti.
Tavo variante ir stok velenelio uztktu. Galetum galios dasideti indejas 2130 alkune bet ji palei 250-300e kainuoja nauja. Jos eiga yra 84mm pakol taviske 80mm...
Lizdu keisti greiciausiai nereikes uzteks tik pataisyt kampus. Voztuvus ir ivores galima ir ne vazines det pasirinkimas yra, vos ne kiekvienas gamintojas kazka gali pasiulyti. Visa kita smulkme gausi lengvai. Jau ir galvos tarpines metalo paketo tipo yra LT taip kad jokiu bedu neturesi.


2016 Mar 10, 5:52 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Pasidomėjau dėl kito variklio sako kaina 180 eur tvarkingas motoras, pilnai aprengtas, karbas, trampliorius, laidai, komutatorius. Norėjau pasidomėti, ar reali 1.7 karbas kaina?
Variklis būtų pakaitis.


2016 Mar 12, 3:46 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
Pakankamai reali jei su juo viskas yra OK, bet deretis manau yra butina.


2016 Mar 12, 4:15 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Įsigijau pakaitinį 21213 1.7 variklį, su galimybe gražinti jei netiks man. Noriu patikrinti kompresiją ant išimto variklio, prie variklio masę jungti ir pliusą tiesiai prie starterio? Ar reikalinga sužadinimo kokia rėlė?


2016 Mar 16, 8:06 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 358
Nereikia. Tik nereikia pamirst, kad kompresija matuojama siltam varikliui pilnai nuspaudus gaza. Bet jei tures sulciu, tai tures, ir taip pamatuosi :) svarbu kad skirtumo didelio nebutu tarp cilindru. Priimtinas skirtumas iki 1 atm.


2016 Mar 16, 9:33 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Ačiū už atsakymą. Dėl šilto variklio buvau pamiršes. Na tikiuosi kažkas vistiek matysis ir ant šalto. O karbiuratorius dar uždėtas tai ekseleratoriaus sklendę nuspausiu iki galo.


2016 Mar 16, 10:36 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 532
Yra kitas budas. Galima patikrinti individualiai kiekviena cilindro sandaruma. As turiu sita iranki bet kai tikrinau Giedriaus varikli buvo pastriges voztuvas ir nusishove gauge :(
Jei tikrinsi ant pseudo stendo, uzdek ant sankabos del saugumo dezes varpa.


2016 Mar 16, 10:45 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Pasitikrinau savo naujaji pirkinį, tai trys cilindrai rodė po 11 o ketvirtas (tai yra pirmas nuo vairuotojo) 7, keistas skirtumas, pabandysiu dar ipilti tepalo, gal tiesiog vožtuvas pradeges, jei kopresija šoks aukštai, vadinasi žiedai, tada teks gražinti šį motoriuką. :( ( variklis šaltas, išimtas iš auto)


2016 Mar 26, 9:03 am
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Variklis gražintas. Įpylus šiek tiek tepalo, kompresija pakilo iki 11. Išeina kad žiedai sudile.


2016 Mar 31, 6:44 am
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 358
O tai 11 tau mazai?


2016 Mar 31, 7:51 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Būtų labai gerai kad 11 būtų visuose cilindruose. Buvo 3 cilindrai po 11 o ketvirtas 7. Įpylus tepalo į tą kur rodė 7 kompresija pašoko iki 11, išvada, sudilę žiedai tame kur tik tepalo pagalba pasiektas 11.


2016 Apr 01, 6:11 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 358
Nebutinai. Gali ziedai buti prikepe. Ipilus zibalo i cilindra ir palaikius, didele tikimybe kad atsigautu. Ir ziedai vienam cilindre atskirai nuo visu nedyla. Arba svetimkunis subraize cilindra, arba pirstas, arba prikepe ziedai.


2016 Apr 01, 7:37 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Sveiki kolegos.
Peršoko grandinė, sulankstė vožtuvus, nusiimu galvą, kanalai užake, kai kurie kanalai kokių 5 mm diametro belike, matyt iki manęs kažkas iš prūdo vandenį pylė, trumpiau tariant, kapitalinis variklio atėjo.
Noriu kad pasidalintumėte savo žiniomis ir išmintimi.
Tikslas: resursas, resursas, resursas.
Variklio blokas 21213
Galva xxxx jokio žymėjimo nėra. Vožtuvai paprasti, ne hidrauliniai.
Pradedu nuo galvos:
Šlifuoju, reikia keisti karomyslus (kaip lietuviškai nežinau) kokius rekomenduojate, Litlada?
Padiles velenėlis, keičiu. Litlada?
Vožtuvai, ta pati Litlada?
Gumytės vožtuvų žinau kad yra ir kitų gamintojų, gal kas žino iš kart kokios markės tinka?
Kreipenčiūjų nematavau dar, jei reiktų kesiti vėl Litlada?
Vožtuvų spyruoklės prie kapitalinio keičiasi? Ar su jomis pofig?
Galvos varžtus keičiu naujais.
Kokie dar darbai turi būti atlikti?
Ačiū tiems kurie nepatingės ir nepasididžiuos pasidalinti žiniomis ir informacija.


2017 Aug 14, 8:47 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 17, 7:56 pm
Posts: 28
Mikas123 wrote:
Sveiki kolegos.
Peršoko grandinė, sulankstė vožtuvus, nusiimu galvą, kanalai užake, kai kurie kanalai kokių 5 mm diametro belike, matyt iki manęs kažkas iš prūdo vandenį pylė, trumpiau tariant, kapitalinis variklio atėjo.
Noriu kad pasidalintumėte savo žiniomis ir išmintimi.


Daug laiko praėjo, niekas neatrašė. Dar vis aktualu?

Atiduodi viską į kokią Asvelą ar Vikrus ar dar kur nors, padaro tau normalią pilną bloko ir galvos defektacija, išrašo kainas už būsimus darbus ir tada sprendi ką daryt, o ko ne. Kuo daugiau iš visko ką tau surašys pasidarysi (kalbu apie geometrijos tvarkymą), tuo didesnis resursas bus.
Spyruoklės keičiasi beveik visada, karomislai pagal situaciją, velenėlis pagal situaciją, švaistikliai retai kada keičiami, nebent neina jau jų ištiesint, alkūnins šlifuojamas, balansuojamas kartu su smagračiu ir pageidautina visais kitais dalykais, kas ant jo maunasi. Vožtuvai keičiami retai, bet kadangi dalys nebrangios - keiti viską ir nesuki galvos.
Susivedi įsiurbimo ir išmetimo kanalus, susibalansuoji viską, užmaitini teisingai sureguliuotu karbiuratorium, susitvarkai degimą ir turi savo visus 80 ag. Jeigu nori, nesunkiai gali pakelti iki 90-100, vien karburatoriaus, degimo kameros, vožtuvų modifikavimu. Daugiau nei 100 AG be custom velenėlio neišspausi. Bet sakei, tavęs tai nedomina. Bloką dar gali nusišlifuoti 1,7mm, kad lygiai su stumoklio VMT būtų. Dedi gerus žiedus (Mahle, Kolbenschmitd). Stumoklius geriau 8tuko, nes Nivos ne kokia kokybė. Čia gal kažkas pasiūlys tai custom made iš kitų šalių - jeigu tik yra galimybė, imk brangesnius, kokybiškus, nes stock stumokliai yra silpna vieta.

Jeigu bus klausimų, rašyk. Dėl karbiuratoriaus galiu padėti. Jeigu nebeaktualu - sorry, gal kažkam kitam bus naudinga.


2018 Jan 07, 1:13 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 25 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.