View unanswered posts | View active topics It is currently 2018 Dec 10, 4:52 am



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Lengvintas smagratis 
Author Message
User avatar

Joined: 2015 Feb 18, 3:03 pm
Posts: 92
Location: Vilnius
Sveiki!:)
Kadangi reiks dienų bėgy išlupinėt variklį, tai tuo pačiu pradėjau mąstyti ir apie smagračio palengvinimą. Esu skaitinėjęs apie tai, tad daugmaž įsivaizduoju kam to reikia, ir kodėl žmonės taip daro. Bet vat vienur sako nelengvint, kitur priešingai. Tai va. Pliusus kaip ir visus žinau, bet va su minusais įdomiau kaip. Girdėjau, kad tik užgest lengviau. Įdomu kaip toliau, t.y kaip pasijaučia tas lengvinimas kur autostrada greit važiuojant, kaip sąnaudos degalų pasikeičia (nežinau ar didelės įtakos turės, tai šiaip įdomu:)) ir t.t. Ir šiaip iš patirties, kas naudojot, gal pasakyt galit, vertas laiko ir pinigų dalykas, ar geriau negaišt laiko? :) Smagratį atliekamą turiu :)


2016 Apr 19, 11:24 am
Profile

Joined: 2015 Feb 17, 10:15 am
Posts: 50
Neturiu ir nesiruošiu turėti tokio dalyko, nes žigulio smagratis nėra labai sunkus, tai kam ji lengvinti ? (čia ne kokios audi 100 - 25 kg) Dar svarbu kiek bus lengvinamas - jei nedaug, tai prasmės visai nėra, o jei daug tai ..... Na, bet mašina pačio, tai jei jau apsispresi lengvinti, tai tą turi daryti tas kas išmano, nes buvo įvykis kai prieš kokius dešimt metų smagratis lengvintas sutrūko(tiesa, ne žiguliui) - tai iš asfalto ne visas jo skeveldras "lengvintojai" sugebėjo iškrapstyt :) taip, kad reikalingos apsaugos - bandažai, o tai per kebulo skardas jei visas reikalas sutrūktų tai skristu kaip per kartoną. Taip pat laukia sunkumai su laisvomis apsukomis (nėra stabilumo) ir padusimai ant sankryžų jei pajudant nebus žymiai sukeliamos apsukos - na, bet aplinkinių dėmesys garantuotas - jie tai nežinos, kad kitaip pajudėti neina, tai manys, kad čia dėl dėmesio trūkumo taip daroma ;) Dar, tikriausiai reiks išlengvintą samagratį balansuoti. Žodžiu, didesnė nauda tik greitesniam pajudėjimui ir įsibėgėjimui, bet šiaip smagračio lengvinimas įgyja prasmę ko gero tik sporte ir tai tik kaip viena iš bendro tobulinimo daliu.


2016 Apr 19, 9:51 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 23, 1:14 pm
Posts: 30
cia parodo: https://www.youtube.com/watch?v=7KEJ1znkE_o

cia pravaziuoja: https://www.youtube.com/watch?v=eAWQajT9LBE

cia uzkuria ziema, parodo ir papasakoja kas ir kaip: https://www.youtube.com/watch?v=8gHn2JxSvPs

o cia jei susidomejai, to smagracio brezinys: https://www.drive2.ru/b/722954/


2016 Apr 20, 12:10 am
Profile

Joined: 2015 Feb 17, 7:56 pm
Posts: 28
Eddie, reiktų paminėti, kad ten pas jį ir degimas nestandartinis ir pats variklis turi pora modifikacijų. Aš kaip dailycar'ą turėjau žiguliuką, kurio smagratis svėrė apie 4,5 kg. Jokių probemų neturėjau, iš vietos kai dyzelis, be gazo galėdavau pajudėti. Juo labiau, kad variklis 1,7. Tik yra du būdai lengvint jį, galima lengvint viduje (teisingas būdas, neprarandant inercijos), o galima išorėje (prarandant inercinę jėgą). Susirask internete "saugaus" lengvinimo brėžinuką ir viskas bus ok.


2017 Jan 24, 3:27 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.