Lada Kalina2 Sport ir Lada Kalina NFR

Lada Kalina2 Sport ir Lada Kalina NFR Kaip dar pernai metais koncerno vadovas Bo Inge Anderson žadėjo, 2014-ieji metai AvtoVaz bus kupini naujovių. Modernizuota gamykla, pristatyti nauji penkmečio planai, paleistos naujosios Granta hečbek bei Kalina 2. Lada sportinio vystymosi departamentas irgi nesnaudžia ant laurų. Po sėkmingo Lada Granta Sport paleidimo į rinką šio mėnesio pradžioje pristatytos ir Kalinos piktosios seseris –Kalina 2 Sport bei Kalina NFR. Išore abu automobiliai atrodo identiškai. Tik labai gerai įsižiūrėjus NFR išsiduoda tuo, jog ratai tvirtinami penkiuose taškuose vietoje įprastinių keturių.

Tai savotiškai leidžia manyti, jog šių dviejų automobilių važiuoklės irgi skirsis. Nors spaudai nėra gerai žinoma kokios kilmės variklis įmontuotas į NFR, bet aišku, kad tai kol kas galingiausias keleivinis Lada automobilis. Tai patvirtina faktą, jog penki rato tvirtinimo taškai - ne dekoro elementas.

 

Vaizdas po variklio dangčiu atrodo įspūdingai. Greitai už akies kliūna didelio diametro oro sklendė bei originalios formos išmetimo kolektorius.

Kol kas nėra žinoma ką reiškia indeksas NFR. Avtovaz nepateikė jokios oficialios informacijos apie tai ir Rusijos spauda tai šifruoja kaip ‘‘Need For Race‘‘. Iš NFR tikimasi patogaus ir kiek kitokio salono nei dabar montuojamo į Granta Sport.

Apie Lada Kalina2 Sport kalbama kiek lengviau ir be paslapčių. Šis modelis paveldės gerai save užrekomendavusį Lada Granta Sport variklį turintį 120ag. NFR versija bus aprūpinta 140ag varikliu, modifikuota penkiabėge dėže, stipresne stabdžių sistema bei 17 colių lengvo lydinio diskais. Iki 2014 metų pabaigos AvtoVaz planuoja pagaminti 500 vienetų Kalina 2 Sport ir 100 Kalina NFR modelių. Surinkimo technologija išliks tokia pati kaip ir Granta Sport, kuri pilnai surinkinėjama rankiniu būdu Lada Sportinio vystimosi departamente.

Paprastos Kalina bei Granta versijos nėra užmirštos ir pastoviai atnaujinamos. Šie du modeliai modernizuojami atsižvelgiant į pačių vartotojų pageidavimus. Tokį planą pateikęs Avtovaz dar labiau stiprina ryšį tarp gamintojo ir vartotojo. Dėka oficialaus Rusijos Lada klubo narių pageidavimo vienas iš daugelio iki šiol atliktų modernizacijos pavyzdžių į kuriuos koncernas atkreipė dėmesį yra daugiau informacijos suteikiantis borto kompiuteris. Funkcija, kurios visi vartotojai buvo pasigedę - aušinimo skyščio temperatūros sistemoje parodymai.

Vartotojus džiugina ne tik gamyklos atsižvelgimas į vartotojų pageidavimus, bet ir tai, jog po kaskart atliktų patobulinimų automobilis nebrangsta.

Parengė: Šarūnas