Lada klubo - Lada Day 2017 Ruduo.


Kaip ir kiekvienam Lada markės mylėtojui, šis renginys neprasidėjo sekmadienio ryte, o jau nuo penktadienio vakaro tupėjom garaže. Kas ką modifikavo, kas ką taisė, kas sprendė dilemas ar pavyks sėkmingai nuvažiuoti, jau nekalbant apie dalyvavimą slalome ar pagrindinėj Nemuno žiedo trasoje. Neišimtis buvau ir aš, penktadienio vakarą dar atrodė, kad va darbai prie mašinos į pabaigą - pagaliau normaliai bus galima atsipūst ir bent vieną kartą prieš renginį bus pasiruošta laiku. Žinoma. Darbus baigiau šeštadienio naktį. 
Atrodo prasidėjus rudeniui jau buvo visos geros dienos išpirktos, tačiau Justinas Laurušonis pasistengė rezervuoti gerą orą šiandienai. Vykstant link Kačerginės oras dar buvo ūkanotas, bet atvykus į vietą viskas greitai pasikeitė.


Pirmoji renginio rungtis - slalomas. Čia kiekvienas norintis turėjo progą pasukinėti vairą ir įrodyti savo meistriškumą valdant savo automobilį. Pradžioje buvo leidžiama "apšilti" ir važiuoti slalomo trasa neskaičiuojant rezultato. Matėsi, kad su kiekvienu važiavimu dalyviai tobulėjo, buvo nuverčiama mažiau gairelių, tiksliau įveikiama trasa. 
Prasidėjo įskaitiniai važiavimai. Turbūt dėl šiokios tokios įtampos dalyviai važiavo agresyviau bet ir klaidų ne kurie padarė daugiau nei per pratybas. Skaičiuojant pergalingas vietas buvo sumuojamas dviejų važiavimų laikas. Buvo malonu stebėti, kad automobilių puoselėtojai turi galimybę išsilieti trasoje. Slalomas baigtas.

Po slalomo, kaip jau tradicija tampantis, įvyko automobilių paradas oficialia Nemuno žiedo trasa. Iš pradžių nebuvo įmanoma suprasti koks konkretus dalyvių skaičius atvyko į renginį, tačiau tik susiformavus kolonai ir važiuojant trasa buvo aišku - daug gražių Lada markės automobilių pasiekė šį renginį. Kolonos galo nematyti! Apsukamas vienas garbės ratas ir dalyviai stabteli ties starto finišo linija dar vienai bendrai nuotraukai. 


Išvažiavus paskutiniam automobiliui į pasirengimo zoną, pradedama ruoštis likusioms dviems renginio dalims - greičio mėgėjų dievinamoms "Time attack" ir "Race" rungtims. Pirmoji - kiekvienas dalyvis laikui važiuoja pilnos konfigūracijos Nemuno žiedo trasoje su viena gesinimo zona ties startu/finišu. Antroje Lada/Moskvič markės automobiliai išrikiuojami loterijos tvarka starte, apvažiuojamas apšilimo ratas ir iš starto pozicijos startuojama. Varžomasi dėl pozicijos lenktyniaujant ir važiuojant greta vienas kito.



Trumpai viską papasakoti gan sudėtinga, tačiau, kad ir kaip būtų liūdna, šiandien žiūrovai tikrai turėjo daug įspūdžių. Trasa pareikalavo itin daug aukų, taigi šiandien užfiksuoti trys taip vadinami "stogai" ir vienas geras "nusirašymas" iš trasos. Jau pirmuose ratuose nepasisekė trečiuko vairuotojui. Išlėkus už trasos buvo aplamdytas sparnas, sumaitotas karteris. Vėliau dar kelis kartus reikėjo stabdyti renginį dėl Yaris salto į atitvarus, Lexus stogo už "Makūškės". Taip pat intrigos virė ir "Race" dalyje lenktyninikams galinėjantis dėl vietų, VAZ 2105 atlikus Chuck Norris suktuko stogą nusileido ant ratų ties "Antruoju" posūkiu. Visa laimė, kad saugos įranga buvo pakankama ir niekas nenukentėjo. Autosporte laviruojama ties taip vadinama "riba" kurią kiekvienas nusistato pats įvertinęs savo sugebėjimus bei techniką. 


Na žinoma, šie įvykiai tik maža renginio dalis, todėl tikrai neužgožė bendro renginio vaizdo. Visi kiti tikrai turėjo progą pabendrauti su bendraminčiais, pasidalinti asmenine patirtim, išduoti paslaptis kodėl Lada taip gerai važiuoja ar atrodo, pasidžiaugti uždara Nemuno žiedo trasa, taip vadinamai "išsikrauti" ir saugiai grįžti namo. 
 
Renginio pabaigą vainikavo apdovanojimų įteikimas kiekvienos renginio dalies geriausiesiems. Prizus įteikė Alca Germany  Visi atvykę dalyviai turėjo galimybę pasipuošti renginio lipdukais. Išsiskirstėm su sypsenom veiduose. Iki kitų renginių, didelis dėkui Justinui Laurušoniui ir jo šeimynai už užsidegimą ir organizavimą, taip pat didelis dėkui prisidėjusiems prie organizavimo, na ir žinoma atvykusiems į jį.


Linkėjimai,

Parengė: Sigitas