Mažiausias Lada šeimos narys - Kalina

Mažiausias Lada šeimos narys - Kalina Kalinos istorija prasideda 1993 metais kai buvo priimtas projekto realizacijos sprendimas. Dar tada be tikslaus pavadinimo pristatytas priekiniais ratais varomo automobilio maketas turėjo viziją tapti nauju tautos automobiliu. Tikėtąsi tokios pačios sekmės kaip iš legenda tapusios ‘‘KAPEIKOS‘‘. Pagrindiniai klausimai buvo tokie: kaip šį automobilį priims pasaulinė rinka; ar jis sugebės įsitvirtinti tarp kitų tos pačios klasės automobilių? Maži ir kompaktiški automobiliai kaip Kalina AvtoVaz konstruktoriams bei dizaineriams nebuvo naujiena, bet jų realizacijai niekada nesišypsojo laimė. 1998 metais Kalina tampa oficialiu projekto pavadinimu, o 1999 metais pristatomas pirmas prototipas - Kalina hečbekas. Po metų pristatyta ir Kalina sedanas.

Skaityti daugiau...

Artėja naujos Lada Niva eros pradžia

Artėja naujos Lada Niva eros pradžia 1977 metais Niva buvo ne kas kita kaip pagrindinis Avtovaz pasididžiavimas, inovacija, pasižymėjusi ir padėjusi istorinį tašką ne tik gamyklos puslapiuose bet ir automobilių istorijoje. Niva savo gimimo dienas skaičiuoja nuo pat VAZ gamyklos atsiradimo 1970 metais. Tais pačiais metais tuometinis ministrų tarybos pirmininkas TSRS A. Kosiginas pateikia užduotį tuometiniam IŽ, AZLK ir VAZ vadovams savo gamyklose sukurti padidinto pravažumo automobilius, turinčius visureigio pravažumo savybes, bet lengvojo automobilio komfortą. Pirmą atsakymą į ministrų keliamus norus atsakė AZLK vadovai pateikdami Moskvič -2150 (Москвич-2150).

Skaityti daugiau...

Lada Vesta

Lada Vesta Lada Vesta – štai tokį vardą turės naujasis automobilis, kuris pakeis šiuo metu gaminamą Lada Priora. Apie tai vasario 28 dieną Tolijatyje vykusioje Lada atstovų konferencijoje paskelbė pats firmos prezidentas Bu Inre Andersonas.

Skaityti daugiau...

Puslapis 4 iš 5