Lada Largus

2010 metus AvtoVAZ darbuotojai prisimena tuo, jog baigėsi Lada 2105 era, o netrukus 2012 baigta gaminti ir 2104 modelį, kurio gamyba prasidėjo dar tolimais 1984 metais. Nepaisant to, jog Lada pasiūloje turi Kaliną ir Priorą universalo kėbulu, baigdama gaminti 2104 ji neteko savo pigiausio ir labiausiai perkamo universalo. AvtoVazui reikėjo kažko naujo, pigaus, ekonomiško, prieinamo, patikimo bei talpaus. Prie apskrito stalo susėdus AvtoVaz bei Renault-Nissan vadovams gimė 550 milijonų JAV dolerių kainavusi idėja pavadinimu Lada Largus.

Skaityti daugiau...

Lada Granta

Lada Granta

Lada Granta – biudžetinis priekiniais ratais varomas sedanas - taip AvtoVaz pristato 2011 metais startavusį modelį.

Skaityti daugiau...

Mažiausias Lada šeimos narys - Kalina

Mažiausias Lada šeimos narys - Kalina Kalinos istorija prasideda 1993 metais kai buvo priimtas projekto realizacijos sprendimas. Dar tada be tikslaus pavadinimo pristatytas priekiniais ratais varomo automobilio maketas turėjo viziją tapti nauju tautos automobiliu. Tikėtąsi tokios pačios sekmės kaip iš legenda tapusios ‘‘KAPEIKOS‘‘. Pagrindiniai klausimai buvo tokie: kaip šį automobilį priims pasaulinė rinka; ar jis sugebės įsitvirtinti tarp kitų tos pačios klasės automobilių? Maži ir kompaktiški automobiliai kaip Kalina AvtoVaz konstruktoriams bei dizaineriams nebuvo naujiena, bet jų realizacijai niekada nesišypsojo laimė. 1998 metais Kalina tampa oficialiu projekto pavadinimu, o 1999 metais pristatomas pirmas prototipas - Kalina hečbekas. Po metų pristatyta ir Kalina sedanas.

Skaityti daugiau...

Artėja naujos Lada Niva eros pradžia

Artėja naujos Lada Niva eros pradžia 1977 metais Niva buvo ne kas kita kaip pagrindinis Avtovaz pasididžiavimas, inovacija, pasižymėjusi ir padėjusi istorinį tašką ne tik gamyklos puslapiuose bet ir automobilių istorijoje. Niva savo gimimo dienas skaičiuoja nuo pat VAZ gamyklos atsiradimo 1970 metais. Tais pačiais metais tuometinis ministrų tarybos pirmininkas TSRS A. Kosiginas pateikia užduotį tuometiniam IŽ, AZLK ir VAZ vadovams savo gamyklose sukurti padidinto pravažumo automobilius, turinčius visureigio pravažumo savybes, bet lengvojo automobilio komfortą. Pirmą atsakymą į ministrų keliamus norus atsakė AZLK vadovai pateikdami Moskvič -2150 (Москвич-2150).

Skaityti daugiau...

Puslapis 3 iš 4